måndag 12 januari 2009

Nu går vi vidare

Hej och välkomna till 2009 - kul och spännande med nytt år. Idag kom alla elever tillbaka till skolan, fulla av förväntan och en del spring i benen. Vi har också välkomnat två nya medarbetare på skolan.

För att uppmuntra alla att fortsätt, med skolans projekt "Vigår", fick alla klasser en stegräknare i julklapp. Samtidigt har jag utmanat alla genom att också mäta hur många steg jag tar varje dag. Jag berättar hur många steg jag tar och hoppas på att någon rapporterar om det finns några som går fler. Idag måndag 12 januari har jag gjort 7056 steg.

Jag önskar alla ett Gott nytt år - nu går vi vidare med nya utmaningar.

Karin

1 kommentar:

Ulrika Jonson sa...

Vilken lysande idé att ge klasserna en gåva...tänk så mycket kunskap, klokskap och samtal som kan komma ur de tankar som en stegmätare kan ge upphov till!
/ Ulrika J