tisdag 16 december 2008

Kul med kommentarer

Nu händer det ibland att ni som läser min blogg kommer med kommentarer. Det är mest när vi ses i verkliga livet som någon kommer fram och berättar att de läst. Hittills har det bara varit positiv respons och jag har också fått höra från fler att initiativet är så bra. Det är glädjande och uppmuntrande. Flera söker upp mig när jag skrivit om dem och gillar att de blivit uppmärksammade och uppskattar att jag noterat framgångarna. En flicka sa här om dagen att hon trodde att jag satt inne i ett berg på fotot, och så fick jag berätta att det egentligen är ett konstverk. Det är den gotländska stenhuggaren Pye Engström som har gjort stenen med hålet. Annars gör hon mest figurer i sten och är extra duktig på att få fram karaktärer hos små barn.

Det har också hänt någon gång att jag fått kommentarer direkt här på bloggen och det är extra spännande, för jag undrar ju om det är någon där ute. Om du finns där, och när du läser - vad får du för tankar. Självklart är det alldeles speciellt när det kommer en hälsning från ett alias - och som jag inte vet vem det är. Tack Trollet.

dagens kommentarer kommer från
Karin

Inga kommentarer: